
Mimo, iż bardzo rzadko, czasami zdarza się, że automat sprzedający się pomyli. Do najczęstszych awarii i usterek automatów zaliczyć należy zacięcia, brak odpowiedzi czy nie wydanie reszty.
Ponieważ awarie zdarzają się również w automatach sprzedających naszej firmy, pragniemy przedstawić kilka istotnych informacji jakie należy przekazać serwisantowi, dokonując zgłoszenia awarii.
- Lokalizacja automatu, w którym doszło do awarii
- Numer automatu
- Krótki opis problemu
Lokalizacja automatu sprzedającego

Dokonując zgłoszenia awarii lub usterki automatu, rzeczą najważniejszą jest aby przekazać serwisantowi dokładną lokalizację omawianego automatu. Nasza firma obsługuje setki maszyn oraz setki lokalizacji.
Warto pamiętać również, iż dla maszyn sprzedających np. na dworcach, w biurowcach lub centrach handlowych, zgłaszając awarię konieczne będzie podanie nieco bardziej precyzyjnej informacji na temat lokalizacji automatu sprzedającego.
Na czym polega problem?
Czasami zgłaszane problemy dotyczą uzupełnienia zasobów automatu o określony produkt. Składając tego rodzaju zgłoszenie dobrze jest dobrze zorientować się czy być może występują jeszcze jakieś braki i jeżeli tak, również je zgłosić. Wówczas, z pewnością wszystkie brakujące produkty zostaną uzupełnione za jednym razem.
Jeżeli natomiast zgłoszenie dotyczy awarii automatu lub problemów z dokonaniem zakupu, postarajmy się możliwie najpełniej je opisać. Przekazując technikowi nieco obszerniejszą informację poza krótkim „automat nie przyjmuje monet”, znacznie ułatwiamy sprawę i przyspieszamy ewentualną naprawę.
Numer automatu
Każdy z automatów Vemat posiada swój unikalny numer, który umieszczony jest z boku maszyny. Zgłaszając problem, warto również podać go osobie przyjmującej zgłoszenie. Ułatwi to zarówno w zlokalizowaniu maszyny jak również na tej podstawie technik będzie posiadał szereg wstępnych informacji, które znacznie ułatwią i przyspieszą ewentualna naprawę.
Usługa serwisowa automatów sprzedających Vemat
Automatu spod szyldu Vemat, każdego dnia otoczone są obsługą mobilnych pracowników serwisowych, którzy dbają zarówno o regularne uzupełnienia oferty produktowej, jak również w razie wystąpienia takiej potrzeby, na bierząco usuwają wszelkie awarie. Usługa serwisowa w naszej firmie realizowana jest bardzo szybko i sprawnie, przez kadrę doświadczonych techników.
Szybka i profesjonalna reakcja, na wszelkie zgłaszane problemy to jeden z elementów, za który klienci cenią nas najbardziej.
Pojawił się problem? Skorzystaj z formularza zgłoszenia awarii.